Ads (728x90)

site sağ üst köşeye bayrak ekle

  Galatasaray'ın gündeminde olan teknik direktör Mircea Lucescu bir basın toplantısı düzenliyor. Lucescu Açıkladı Shaktar'da kalıyorum! 

Lucescu Shakhtar'da Kaldı


Basın mensuplarının özellikle davet edildiği söz konusu basın toplantısında Galatasaray - Mircea Lucescu - Shakhtar Donetsk arasındaki gizemin açıklığa kavuşuyor.



12:01 Ukraynalı muhabirler, Galatasaray başkanı Ünal Aysal'ın "Lucescu beni aradı, gelemiyor" açıklamasının altını çiziyor.

12:06 Menajer Arcadius Zaporojanu: "Lucescu %200 kalacak"

12:30 Basın toplantısı başladı... 

12:31 VE LUCESCU AÇIKLADI: "YENİ BİR KONTRAT ÖNERİLMEDİ AMA BELKİ BURADA 10 SENE DAHA KALIYORUM. SHAKTAR'DA KALDIĞIM İÇİN MUTLUYUM"

12:36 Lucescu: "Devam eden geçerli bir kontratım var. Yeni bir kontrat önerisi almadım" 

12: 39 Lucescu: "Bu takım için çalışmayı seviyorum. Daha uzun süre benden "Gidiyorum" sözünü duyamayacaksınız." Bu açıklamayla Lucescu'nun Shaktar'da kalışı kesinleşti. 

Kaynak:Gsgazete

Yorum Gönder